2009-12-07
 00:27:49

Söndag

Har kommit hem nu från nesbyen, vart några drinkar o lite vin där, trevligt trevligt :)
Skönt att va fri imorn, ska ta tag i mitt rum o tvätten! ser för j*vligt ut på rummet :( Kanske ska hyra en liten polack som kan städa åt mig :)
Nä imorron så blir de i att ta tag i skaer och ting, både mitt rum o mig själv! Vuxenpoängen måste samlas in igen :) Förlorade nästan alla under helgen :) Men har haft en riktigt bra helg iaf :)


Nä nu ska jag o våran bebis gå o sova :) Får nöja mig med katten när Daniel inte är här!

Saknar, saknar, saknar jätte mycket <3

P&K


Mia

Så fin hon är! Väldigt annorlunda teckning - det gillar jag.



PUBLICERAT: 2009-12-07, 10:17:33 | URL: http://littlepaloma.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: