2009-12-19
 22:44:31

Lördag

Har vart dålig på att uppdatera men de har sina oraker. Har jobbat som en idiot hela december och inte har haft nått att blogga om, såvida ni inte vill veta om mina tupplurar på soffan...

Håller på och julvaksar förfullt, har väl hållit på nu i tre timmar och är inte klar än! Ska ta tag i den där j*vla disk högen som ropar efter mig. Jag bara hatar o diska! Städa är helt okej men fan inte disk!

Har vart iväg till hemsedal idag med en säng... Va trevligt att få träffa Vera o c/o igen, även fast de bara blev lite snabbt! fy fan va äckligt de var på vägen hem. De snöade och snön som låg på vägen blåste ju upp framför bilen så vi såg ingenting, Såg knappt bilarna som låg framför! Men härligt med snö :)

-25 hade vi här igår, så de vart att va fullt påklädd innan man begav sig till jobbet. Härligt att gå i -25 :) Fick höra idag att de hade vart närmare -39 i hemsedal.. Brrrr kan ja säga!

Nu har jag bara två jobbdagar kvar sen så har jag jul ferie :) Härligt värre... Längtar så mycket tills på onsdag då vi ska till sverige! Ska bli kul o få träffa familjen igen! Va ju ett bra tag sen...

Har köpt nästan alla julklappar... Ja jag vet att jag ska inte köpa nått men de är bara nått litet o jag förväntar mig ingenting tillbaka, att få komma hem räcker gott o väl! De är bara Adam o Daniel kvar...Har ångest över vad jag ska köpa till Daniel, adam vet jag men karln de vet jag inte! Hjälp!

Safiren den 25:de :)

Nähe om man ska ta sig i kragen o ta hand om de sista så jag bara kan ligga o ta de lugnt hela dagen imorrn!

P&K



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: