2009-12-14
 22:33:13

Hmm...

Känner mig glad, känner mig nja lycklig! De va längesen jag mådde såhär bra :)

Längtar som en galning till sverige, på onsdag är de bara en vecka kvar tills vi beger oss mot sverigeland. Vill bara att de ska bli måndag för då kommer Daniel hit så då blir de först två dagar med mys innan vi åker till sverige. Kan inte beskriva hur mycket jag längtar tills nästa vecka! Ska få mysa med min lille vovve, klappa på Annas mage, träffa Foppi :) Kommer kose mig massa hemma!

fyra dagar jobb kvar denna vecka sen är jag fri i 2 dagar! Då ska de julstädag här på Golbergsgutu kan jag lova! Måste tvätta så jag har några kläder hemma! Uff va tråkigt de är!

Jag har bara en känsla av längtan i kroppen! Villa tt allt ska ske nu på en gång men tyvärr så måste man ju vänta med en del saker! Vill börja om på ny kula. träffa nya spänannde männsikor! Tror att allt kommer kännas rätt snart :)

Nä så den här veckan är jag en glad flicka :)




Har lite bloggtorka känner jag... Bättring bättring!

P&K



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: