2009-12-09
 00:04:52

Emma o jag bråkar!

Haha jag o Emma har högljuda disskusioner om man kan göra julgodis i micron!? Emma vill göra på de gamla omoderna, hedliga sättet o stå med träslev o bunkar i hela köket och jag vill använda micron, snabbt o smärtfritt!
Så nu är vi lite oense :) Härliga sambobråk vi har :) Är ju nästan som ett gift gammal par vi två!

Hela dagen har bara svischat förbi, kolla på klockan o trodde hon va runt två tiden men needå då hade klockan blivit fyra redan. Men aj va min rygg har gjort ont idag :( Men som tur är så brukar de gå över efter några dagar!

Julbord med jobbet imorron i Hemsedal, ska bli kul att bara få sitta o umgås för en gång skull! Blir inte så mycket prating när man jobbar...

Om 13 dagar kommer Daniel hit! Jeeej <3 Fick besked om att jag inte fick boka hotellet åt oss eftersom jag troligtvis bara skulle göra fel :) Så jag överlåter de till honom nu! Vart lite besviken över att statt har stäng över jul! Så får väl bli på Gillet eller vart annars liksom finns ju bar tre hotell i hela kattne! Dåligt!

Nä nu ska jag gå o sova litegrann! Natta :)

P&K


anna

Jag vill med äta julbord :( miss u <3


abidula adam pedersen

ja är bäst



PUBLICERAT: 2010-01-06, 02:45:34 | URL: http://adampedersen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: