2009-04-06
 17:07:21

Var gick de fel?

Haha vilken kväll de blev igår. Blev en spontanutgång till Hemsen. Jag, Emma o Erik satt o drack lite här hemma sen så ringde vi taxi för att åka upp till Hemsen. Årets roligaste taxifärd kan jag lova! Vi fick taxichafförens privat nummer för att vi skulle på efterfest med han, han satt och prata om hur hans käresta bara masa på han hela tiden, haha helt galet :) Väl inne på Hemsen så vart de en kapten på en gång, ut och dansa loss på dansgolvet med alla turister. De va inte speciellt mycket folk men jag hadde hur kul som helst. Såklart ringde vi ju taxikillen när vi skulle hem, springer till taxin och så kommer de en stackars kille fram och tänker hoppa in och pratstunden va väl typ så här
Bea: Va tror du att du håller på med?
K: Jag ska bara ner till centrum...
Bea: Ja men då får du ringa en egen taxi de här är min taxi och min taxichafför!!!
K: Ja men ja ska ju bara ner till centrum....
Jag vart jätte arg för att han va så trög så jag puttar ut honom från taxin! Stackarn! Han försökte ju bara komma hem!

Mår som jag förtjänar idag kan jag lova, har inte riktigt kommit upp ur sängen än och klockan är nog närmare fem... Är hur hungrig som helst men har inte så mycket mat hemma, orkar inte ställa mig och laga massa mat :( Å knata in till centrum de finns inte på kartan!

Förlåt sambosar för att vi väckte er i natt när vi kom hem, skäms jätte mycket ska ni veta!

P&K


anna

jag har börjat uppdatea igen nu :)



PUBLICERAT: 2009-04-07, 10:57:26 | URL: http://annapedersen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: