2009-04-22
 20:59:13

Vad är de som händer?

Vet inte vad som händer men de är kaos på salongen, vi är helt fullbokade flera dagar fram över, har vart de sen innan påsk! I måndags jobba jag dessutom själv o de brukar ju inte va några problem, de har ja ju gjort massa gånger förrut hemma i Sverige. Men telefonen ringe var 10:de minut och jag måste ju svara så jag vart ju försenad och de är inte så lätt att jobba in, Så tillslut för att inte hela dagen skulle bli kaos så var ja tvungen att ignorera telefonen vissa gånger. Idag så har jag stått konstant i 7 timmar, fick jobba över min lunchrast eftersom en kund tyckte att hon kunde komma en kvart försent :( Jag börjar fundera på vart alla kommer ifrån...  ja menar de är ju inte så många som bor här i dalen jag tror att de inte bor mer än 2000 peroner här o alla vill visst klippa sig denna vecka! Visst de är jätte kul att de händer lite grann men de känns i kroppen att man har jobabt hårt dom senaste dagarna. Så nu ligger jag utsträckt i soffan o bara slappar lite :)

Va ute på Guvenör Andy i söndags. Va helt okej :) Bilder kommer....

Annars så har de intr hänt så mycket faktiskt... Bara längtar tills att få åka hem :) Vilket är snart!

P&K


Anna

så är det om man jobbar i norge :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: