2009-04-09
 11:14:03

Dinky's,klippa, Ledig...

Emma o jag ska strax iväh till Dinky's o ta en kaffe... de händer inte varje dag kan jag lova. Sen vid ett så kommer Vera och jörgen hit o då ska de klippas för hela slanten. Sen så ska jag inte göra mycket mer. Skönt att va lite ledig och bara göra ingenting. Kanske man skulle göra lite spabehandlingar, hårinpackning, ansiktsmask osv... De är najs :)

Drömmer konstigt, drömmer att jag är jagad, får titta upp de i drömboken.. Elin och Emma hade sin lilla version om vad de kunde betyda, Dom trodde att de hade med mina inre känslor att göra att jag flyr i från dom...

Nä nu ska jag in o slåss med alla turister som har invaderat Hemsedal... Kaos är bara förnamnet. Sjukt att allt är över om minder än en månad. Då är de bara jag och Emma kvar  här i norgeland. Hoppas, hoppas, hoppas att vi finner en lägenhet i Gol!

Just nu så är de fullt hus. Kristinas bror men vänner är här på besök så nu är vi 9 personer i vårat lilla hem, men de är alltid trevligt med lite besök :)

Är sjukt sugen på att åka till ulared när jag kommer hem, Syskona Pedersen va säger ni om de? En tripp till Ullared när jag kommer hem i november??






Älskar Ullared, där finns verkligen allt!

Over and out


Anna Lilli <3

Låter toppen Sis :P



PUBLICERAT: 2009-04-09, 11:26:16 | URL: http://annapedersen.blogg.se/
Pia

Fan, evigheter sen jag var där!!


anna lilli

kommentera mej kommentera mej :)


Bea

Ja va jätte längesen ja va där med men de är helt underbart :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: