2009-04-23
 20:33:03

De ballar ur... Big time

De är den rätta menningen för gårdagen... Helt galet igen :)

Börja med att Emma ringer kl 22.00 och säger att jag ska med ut för att de va på bransje fest på fjellbekk igår, vårat favorit ställe. Ja tvekar eftersom jag låg o sov i soffan, orkar inte fixa håret, sminka mig eller välja ut kläder. Så ja sa att de får bli en anna gång. Sa åt flickorna att ha så kul ute. Efter att jag har lagt på så börjar ja känna ett litet sug, suget efter att få dansa dansa lite. Så de råkade visst bli utgång igår :) Ångrar mig gör jag absolut inte, inte ens när jag gick hem kl sex imorse från kvällen efterfest. Mötte upp Emma o c/o utanför fjellbekk väl inne så flödar kaptenen och kortet gick hett (tyvärr) Vill inte veta hur mycket pengar jag gjorde av med igår men men ibland så får man unna sig lite antar jag. Sen efter de så spåra allt ur (Kaptenens fel såklart). Eftesom jag va på en helt annan plats när allt hände så vet ja inte exakt vad sm hände men de innehöll en örfil, tårar, skratt... Emma hade försökt ring mig 9 gånger under typ en kvart så när jag väl ringer upp så får ja para med en gråtande/skrattande Emma. Försökte få ur henne varför hon va så ledsen menn de gick inte o helt plötsligt så börjar hon skratta... Så de spåra totalt! Men så kan de ju bli ibland :) Men riktigt kul hade jag igår!

känns i kroppen att man är sliten, ja är inte bakis ja är bara jätte trött! Sovit tre timmar och de är inte tre timmar i rad. Fick knata hem från skidbacken imorse klockan sex, de är hur långt som helst att gå. Kom hem kl 7 sov en timme innan jag skulle upp igen och göra mig klar för att gå på jobb.... Känns att man börjar bli gamal :P

Nu ligger vi alla här hemma helt utslagna i sofforna/madrasser i vardagsrummet och ska titta på Bodyguard...

P&K



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: