2008-10-22
 17:55:09

mormor...

Idag har det vart en riktigt Beatrice o mormor dag :) har spenderat dagen med mormor. Riktigt trevligt faktiskt... har suttit och snackat massa skit, allt mellan himmel och jord... Känns så tomt att vara där på något sätt, man sitter och väntar på att morfar ska komma genom dörren vilken sekund som helst, man han kommer aldrig. Har fortfarande inte fattat att han är borta, vet inte om ja någonsin kommer att fatta det. Ska ner till minneslunden någon dag, har inte vart på kyrkogården sen begravningen...  Men jag tror att han sitter där på ett litet moln o håller ett öga på oss :)
Saknar dej morfar!

I morgon ska jag till Strängnäs och träffa Teodora, har inte träffat henne på ett helt år! och det är ett helt år för mkt!! Du får banne mig komma upp till Hemsedal i vinter å gå på after ski och allt :) näe men de ska bli riktigt kul att träffa lilla Teis igen...

Jeej imorn kommer lillayster hem från Forshaga, min lilla byracka kommer ju oxå hem. Va ska jag o Annie hitta på då??
Ska hälsa på storasyster oxå här nån dag... känns som om de finns så mkt jag vill hinna med men tiden räcker inte till.
Kunde inte dygnen va 48 timmar istället??

Näe nu ska jag gå å slänga mig i soffan...igen :)

P&K



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: