2008-10-20
 12:37:40

Måndag

Ligger hemma i mammas soffa o är sjuk, hostar som en tok, har tandvärk o ont i halsen :( hur bra är inte den här dagen :/

Försökte mig på en gamal huskur igår, uppvärmt rödvin... De funka inte, de va bara jätte äckligt! så pröva inte det!
Vart finns han som ska ta hand om mig när jag är sjuk ;)

nä nu ska jag krypa ner under ett stort....   och dricka massa...

och knappra...



P&K


Emma

Haha, shit gumman.. Låter precis som min dag, tragiskt.. men blir detso skönare när man måra bra igen ;P

Om 3 veckor är vi påväg igen babe ;)

Puuussss



PUBLICERAT: 2008-10-20, 19:30:57 | URL: http://emmalinneanilsson.blogg.se/
Anna

På torsdag kommer jag hem och tar hadn om dej :) fast det blir ju ingen han.. det blir lillasyster :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: