2008-10-20
 00:20:57

ännu en söndag förbi

Jaha ännu en helg har gått nu är de början på en ny vecka, undrar vad som kommer hända?

Ligger hemma i mammas soffa just nu o mår dåligt, har så ont i mina lungor :( kan knappt andas. Tufft att ligga på topp, nejdå skoja bara.

Hmm va har hänt i helgen då?
Fredag utgång med Emma o Linda. Satt hos mamma och förfesta lite kolla på barcelona bilderna. Ehh gick ner på lillakrog, massa folk! Katrineholm borde öppna upp en ny krog, alla får inte plats på Lilla o Nisses är as tråkigt! sådeså!!
In på Barbros och dansa dom sista minuterna,  gick sedan...(ingen kommentar)
Lördag Låg på soffan hela dagen, va barnvakt. Den ända gång jag reste mig upp va för att hämta pizzan. Shit vilket tragiskt liv!
Söndag Va med lille pappsen idag. Vi har vart ute å gått, tagit en kaffe på häxorna o ätit middag. Riktigt trevlig att träffa han, blir ju inte så ofta nu för tiden.

Jag vill åka till hemsedal nu nu nu!!! Ska bli skönt att komma upp. Starta ett nytt kapitel i mitt liv, hoppas bara de är ett kapitel som slutar bra...

Mycket funderingar som går runt i huvudet just nu, kan inte riktigt tänka klart.




P&K



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: