2008-11-10
 00:05:04

va trött jag blir på mig själv :(

har Bea packat sina kläder som hon sa att hon skulle...? NEJ det har hon ju inte. Jag är så dålig på det här med planering, en riktig tidsoptimist :/  måste ta mig i kragen och fixa allt imorn, för hela tisdagen kommer att gå åt till att säga hejdå till alla :,( känns lite sorgligt att säga hejdå till familjen o vännerna... men förhoppningsvis så kommer ju dom å hälsar på i vinter :) sa hejdå till anna idag igen (hon kom hem o suprisade mig i fredags)  kommer sakna våran lilla blondin<3

Gjort idag då?? jag va ute hos emma en sväng idag o hämta bilen, stanna där nån timme och prata och åt lite grann :) jag å pappa Hasse ska nog ta en riktigt pratstund nångång när du inte är där! mohaha. Sen vart de att åka in till stan i racingfart och börja klippa Lill-Emma, sen fort därifrån för att åka hem till inga-lill och klippa henne, va såå kul att klippa, ville knappt sluta...!

Nu sitter jag hemma hos mamma och Rolf i nya lägenheten, ska väl gå å sussa lite, ska skicka iväg Adam till skolan imorron bitti :/

12/11 <3

P&K


Fjant

haha, näe du gumman lilla, nu är det slut pratat för din del ;) Haha, ses senare darlo.. Puss puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: