2008-11-29
 15:16:14

Ledig

Såå skönt att få vara ledig nu i två dagar :)  men var även skönt att få komma igång o jobba igen efter 2 månaders arbetslöshet:) är lite orolig, har börjat få utslag på händerna efter att ja börja på salongen :( ja får inte va allergisk!!!!!!!

Linda o Maria är här uppe just nu. Vart en liten utgång till elgen i går :P va riktigt kul igår, dansa o bara mådde bra :P ikväll så blir de utgång igen, ska försöka få tag i mamma å se ifall jag kan få låna lite pengar! har ju inte fått min lön från farmor än :(  är sååå fattig just nu...

Näe nu ska jag o Vera äta lite mat o sen blir de nog att slänga sig i soffan o läsa lite :) är såå lugnt i huset just nu alla sover utom jag o vera! Hårt att ligga på topp tjejer :D

Saknar er där hemma <3

P&K


Klant

Haha, jag sov faktiskt för att jag had evarit i backen ;) Inte för att jag var bakis.. Som en viss beatrice kommer vara i morron, mohahaha :D:D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: