2008-11-05
 23:43:37

längtar...

De finns så mycket jag längtar till just nu :)

* Längtar tills på Fredag, då är det middag och kareoke med flickorna!
* Längtar tills på Onsdag, då ska jag och Emma åka till Norge
* Längtar tills den dagen då jag kan åka snowboard
* Längtar tills jag får börja jobba igen, åhhh va kul att få börja klippa igen
* Längtar tills den första tjejkvällen med Tina o gänget
* Längtar till allt vårt julmys i Hemsedal

Massa att längta till :)

Idag har såhar jag o Emma varit i fikat med Frida Gunnar, en gammal klasskompis som jag inte har träffat på evigheter... Va riktigt roligt, skratta hur mkt som helst. Hmm Rumpbehå =) Haha

Imorn ska jag föröka samla ihop alla mina saker och få ner i lådor så jag slipper göra de sista dagen!

12/11 <3

P&K



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: