2008-11-13
 18:54:51

Hemsedal

Nu har jag vart här i en hel dag, älskar det redan :)

Måste ju bara skiva om Emmas o min bilfärd till norge! Man kan inget annat göra en bara skratta :D Det börjar med att vi  fyller upp emmas bil med packning, så pass mycket att vi måste sparka in mina kläder. Vi va två som måste stänga bakluckan sen börja vi rulla... allt gick jättebra. Stannade i töcksfors o skulle äta lite när vi inser att Emma har tappat en fälg på bilen (hon satte dit dom samma morgon som vi åkte) så hon vart lite uppröd. Sen skulle jag köra , vi hade ju kört fram sätet för att få plats med grejer så jag kom ju inte in med benen så stackars emma fick köra hela vägen, Förlåt gumms <3

Sen vart de en snabb ut plockning av bilen för att sen korka upp lite asti och vin... vidare till garagen... sen är kvällen lite suddig :) jävla Emma o ge mig nått jävla äcklig shot!!!

Har vart o provjobba på salongen idag, gick fint :) ska dit imorrn igen o lära mig lite mer om kassan o grejer!

Känner på mig att det kommer bli en grymt bra vintersäsong :)

ska försöka packa upp lite stuff nu!!

P&K


Anonym

haha, men du gav det iaf ett försök gumman ;) <3

I morgon drar allt igång, som vi har längtat ;)

Puuuussss


Teis

Jag håller tummarna bejb. Det kommer gå fint.

Puss å gull



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: