2008-11-25
 23:27:01

äntligen

Äntligen så är mitt hår fixat :) lite mörkare men jätte nöjd... tack Anniken Chatrine :P har jobbat långpsass idag, vart lite längre eftersom vi fixa våra hår. Jag kom nog inte hem förren vid halv tio, de var den dan! Färgkurs imorn då! Och möte med chefen! Undra vad hon vill :P Blir nog sent imorn oxå :S  

Har haft lite besök i några dagar oxå... På torsdag kommer Linda o Maria, Kuuul :P synd bara att jag jobbar på måndag men men sånt är livet...

Utgång i söndags på garagen, riktigt kul va det...

Näe ska väl gå o sova snart, hoppas att jag sover bättre i natt! Vaknade typ varje timme i natt å de sjuka är att Emma gjorde de med...

Hmm... vill ha min lön snart, börjar tröttna på pasta med pasta sås nu :P

Saknar er där hemma!!

P&K



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: