2008-12-25
 22:47:10

Torsdag

Julafton slutade inte förren halv sju imorse :) Efter de att Emma kom hem från jobb så vart de lite vin mys med Erik, Emma, Lovisa, Nadja och Elin och jag då såklart :P Va rikigt trevlig! Sen så åkte alla hem o Emma o Elin gjorde sig klara för att gå å sussa! Men då kommer Bea på en bra idé att gå på efterfest kl 02.00 så de va att bättra på sminket o göra sig vacker för att knata hem till Daniel och Tom. De va jag, emma o elin o sex killar :) men de va rikigt trevlig, satt o festa fram till kl halv sju imorse :) Va tvungen att dricka kaffe den sista timmen för att hålla mig vaken :) så idag är man ju lite sliten. Vart inte många timmars sömn inatt eller imorse kanske man ska säga! Kom väl hem vid två kanske, somna i soffan på en gång! vaknade vid halv sju :D

Stackars Elin också, hon skar upp sittt finger riktigt ordentligt så hon o jag fick åka till Fossheim och plåstra om henne. Så nu sitter hon här med hela fingret i bandage!

Näe nu ska jag titta lite på film o bara mysa lite :)

P&K


Klant

Jo se det blev en bra jul tillslut ;)

Puusssss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: