2008-12-28
 14:30:47

Söndag

Varför ska allt bli så galet när Nilsson och Pedersen ska göra saker?? De är en rikigt bra fråga :)

Igår va det en vanlig dag här i Hemsedal. Skulle ha vart en lugn hemma kväll igår, men de lät inge kul så som tur va fick jag med mig Nilsson ut på byn. Kom inte ut förens sent, tror vi gick härifrån kl ett. Så de va fort in o dansa lite. Tydligen så är jag otrevlig på dansgolvet, De säger Emma de! Sen när allt va slut så ville Bea på efterfest men de ville inte Emma. Så ja satte mig lite fint i snön o väntade på att en efterfest skulle komma springande i natten :P Och de gjorde de oxå :) så vi börja knata, Emma va väldigt skeptisk men hon hade inget val :) efter ha gått en jävla bit så tar Emma mitt förnuft till fånga och vi säger HejDå och vänder på klackarna och går hem :)  Emma de va riktiga självmål...

Näe nu ska jag strax in till byn...

Galet Nilsson



                           PEDERSEN OCH NILSSON HELT GALNA



P&K


Klant

Haha, ja du Pedersen, vilken kväll :D

<3



PUBLICERAT: 2008-12-28, 14:34:20 | URL: http://emmalinneanilsson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: