2009-11-06
 23:48:26

Är lite ensam

Känner mig lite ensam just nu!

Sambo har lämnat mig för Sverige i några dagar. Är helt tyst här hemma :( Den tjocka katten vi har sover som vanligt i sin fotölj, så hon är ju inge vidare sällskap! Men ska gå och sova snart, upp o jobba kl 9 imorron bitti!

Jag har alltid varit den som inte tror på kärlek, jag klarar mig utan någon, vill inte ha någon! Men varför börjar nått innom mig säga till mig att de vore inte så fel att ha nån!?
Endel säger att jag är känslokall och har svårt att visa vad jag känner, och ja de är nog sant! Vill inte låta någon komma för nära! Jag har min vägg framför mig och jag är livrädd för att den ska rasa och att jag släpper någon lite för nära, för de är då allt går fel. Kanske har en kall och känslolös fasad men de finns en anledning till varför den finns där!

Hade vart mysigt ifall man slapp sova själv!

P&K


Sambo <3

Ta hand om dig nu min lilla isprinsessa ;) Kommer sakna dig en massa massa!! Pusssss



Ps. Katten ska bli en tjockis katt mohahahaha ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: