2010-09-11
 22:19:00

Lite ensam

Överallt hör jag männsikor festa, ser fest glada människor gå förbi, på stan idag inhandlades de dricka för kvällen, nya kläder, smink. Jag saknar de! Känns som de va så länge sen jag gjorde någe sånt. Förfesta, göra sig iording bara tjejer. Stå där med ett glas vin och fixa, röka, prata snusk som bara vi tjer kan. Men när jag tänker efter så va de ju sist ja va i sverige och de är ju inte länge sen. När vi var hos Bella och hade en grymt rolig kväll =)





Är lite ensamt om dagarna när man inte känner någon här. Jag har ju liksom bara Daniel och ingen annan så de kan kännas lite ensamt. Tur att Emma och Tina bara bor 4 timmar med tåg härifrån så om ångesten kommer så vet jag vart jag kan åka och plus att de faktisk bara är 1 timmed flygtid här ifrån och hem! Men jag ska inte klaga jag trivs bra och kan faktiskt tänka mig att bo här lång tid!

HAr vart på ikea och kikat idag och guud de va inte lätt kan jag lova! Två olika viljor och helt olika smaker men vi får hoppas och jag tror att de kommer att bli bra tillslut. vi har iallafall bestämt vilken säng, soffa, tvbänk och soffbord vi ska ha. Men sen när de gällde detaljerna så va vi lite oense. Speciellt när de kom till en fårskinsfäll, 'jag vill ha en hängande över soffan men de ville absolut inte Daniel så vem bestämmer hur de blir då? Jag som VILL ha den eller han som absolut INTE VILL ha den!? hjälp någon hur löser man något sånt? ioförsej så kommer jag i vilket fall som helst att köpa den för ja vet att den kommer passa fin fint i våran gråa soffa.

sneak peak på soffan och sängen men i får inte se någe mer tills allt är klar

Vävtapet, jag vet att jag har nämt de förut men jag måste säga de igen. Vävtapet!? Vem fan va idioten som tyckte att vävtapeten skulle va en smart snygg design?? Jag skulle gärna vilja ha en snack med personen och fråga hur fan han tänkte!? De är gräsigt fult!

Köpt en ny luftmadrass i väntan på säng, den vi har hade hade tydligen mer hål än ett då vi har sprungit upp hela natten för att blåsa upp den jävlen så idag hitt jag en lite mindre för väldigt billigt pris. Kommer hem och ska blåsa upp deen och inser med fasa att de finns ju ingen motor på den här, menar dom allvarligt att jag med mina lugnor ska blåsa upp den här! Ja så går de när man köper billigt så jag fick sätta mig fint på golvet och blåsa upp de lilla aset. Tog väl mig säkert 40 minuter att blåsa upp den efter som jag var tvungen att ta lite host pauser och inte-svimma-pauser. Men slut klagat om de så är de faktisk nästan skönare att ligga på den när jag vet att de är min egna luft jag ligger på =) coolt egentligen!

ska se om jag kan hitta någe mer program att se på, får ju använda mig av tv3play.no och tv3play.se för att underhålla mig själv :)

Tittade på ny mobil idag och jag ska va en duktig flicka och faktisk spara mig till en sån, ska även spara ihop till en systemkamera =)

P&K



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: