2010-10-23
 19:04:15

Tillbaka från byn


jadå va man hemma igen! Va och prövade skorna en gång till och dom va lika fina som igår, men de fick bli ett annat par. Därför att: Jag kan faktiskt inte springa runt på hala gator med 13 cm stilettklack (ja emma jag vet att i sex & the city gör dom de men min kropp är inte byggd för de =) och att jag behövde ett par vardagliga skor! men så fort jag får en 500 till övers så är dom skorna mina! De kan jag lova! blir perfekta till nyår då alla systrar pedersen ska gå i x cm klackar =) Och vi alla är ju över 175 cm.

Har faktiktisk unnat mig lite annanshopping, en väska, en svart oversize tröja, två fin klänningar och ett par skor! allt som allt 900 kr

Har för första gången på 6 år mittbena :) Va bara tvungen och testa de då jag tycker att de är fint på en del och mja de va faktiskt inte så dumt. Hade säkert blivit bättre om jag hade fått fönat håret men min hårfön är spårlöst försvunnen. Har letat i hela lägenheten men hittar den inte någonstans. En liten röst inom mig säger att Daniel kanske har haft sönder den men inte vågar säga de till mig!? Måste fråga han när han kommer hem. Funderar på om jag ska åka in till sentrum när baby slutat så man kanske får ett glas vin iaf :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: