2010-06-17
 17:12:47

Torsdag idag är de väl



Dagarna går in i varandra och jag vet inte knappt vilken dag de är längre.

Daniel ligger och sover sött i soffan. När jag ser på han när han ligger där så känner jag bara hur lycklig jag är som har honom. Vi är egentligen så olika men ändå inte.

Ska hoppa in i duschen och göra en monster kur i mitt hår. Som nu mera inte är fint knallrött utan mer koppar/orange/brunt/blond med väldigt slitna toppar! Su nu ska de i lite av Ten kuren så ska vi se att mitt hår blir som nytt, kan ju hoppas på att de kanske drar ur den röda färgen lite mer. Ska ju nämligen bli blond igen eller ja försöka bli blond igen :)

Gick in till rosendal idag va rikigt skönt. Emma erbjöd sig att köra in mig men nejdå här ska vi gå! Så fick jag hämta bilen och köra iväg daniel till Rikard.

Nähäpp mer än så har de inte hänt, ska snart hänga upp min tvätt och hoppa in i the shower!

P&K



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: