2010-04-21
 23:20:02

Tillbaka till verkligheten

Ja nu är tillbaka till verkligheten. Orsaken till mitt lilla bloggande är att jag har legat sjuk. Min käre sambo smittade mig så i måndags kväll/natt small de och jag börja spy. Spydde hela natten och morgonen (Trevligt att veta va =)

Men nu är jag frisk och kry och ska få komma tillbaka till jobbet imorrn. Har endast 7 jobbdagar kvar så de gäller och njuta av jobbet den sista tiden. Har även fått jobb i Rosendal =) Wohooo Good for me =P Men börjar inte jobba förren den 21 juni så de är 7 veckor kvar tills dess liksom. Men för o se den sån, jag hade inte ett jobb för tre veckor sen och den här veckan är de tre stycken som har ringt till mig =) Så ska ringa och tacka ja till jobbet imorron.

Jag o Emma har lyckats packa ner i princip hela lägenheten och fy faan jag säger de, hatar att flytta! De är grejer och prytlar till förbannelse. Men 14 kartonger senare sitter båda med fötterna på bordet och datorn i knät! Och de förtjänar vi verkligen =)

Ska snart gå och sussa så jag kommer mig upp på jobb imorrn!


Tre galna katrineholmare kommer och invadera Rosendal i Sommar <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: