2010-04-12
 20:52:09

spring, spring, spring

Hela mitt långa inlägg ja skrev försvan för min data klicka =(

Men har varit ute och sprungit/gått idag med. Tycker faktiskt de är riktigt sköna grejer de. Men de känns i mina otränade ben kan jag lova så den fina träningsvärken efter två dagar med promenader och springturer kommer nog kännas imorrn =P

19 dagar kvar till flytten och jag drömmer om pyntkuddar och ljuslycktor... Finns så mycket som jag vill k till vårat lilla hem =P

Annrs så händer de som sagt inte så mycket mer här i norgeland. De ända man gör är o jobba och sova!

Väntar på min lön som aldrig kommer. Den skulle ha kommit i fredags men fortfarande så är jag snuskigt rik med mina 37,70 ;-

P&K



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: