2010-04-24
 02:39:51

Fredags kos

Ingen Kim's ingen kos =) Världens mest irriterande reklam låt!

Har haft fredags mys med Emma, tina och hennes prinsessor =) Linnea har blivit 6 månader och hur söt som helst, hon har precis kommit underfund med att hoppa så de har varit att hoppa med henne upp och ner i knät och hua mig va bra träning de måste va för armarna. Hoppa med henne kanske 5-6 gånger i rad och sen va mina armar helt döda. Så har jag även spelat lite prinsessspel med Elina =)

Ska finna sängen nu, är ledig i tre dagar nu såå skönt! Sen har jag bara 4 arbetsdagar kvar... 4! Shit Manhattan!

Vill bara skrika ut till er alla att jag har köpt mig ett par nördbriller och jag älskar dom! Jag vet Emma att du är avundsjuk på dom =P

Sen vart de även en blazer, en marinblå "seglar" klänning och en mormors klänning! Lägger upp bilder imorrn om jag hittar kameran här bland alla 100 flyttlådor =D

Natta!

P&K



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: