2009-09-07
 14:29:33

Måndag

Sitter hemma idag igen, rengnar igen som de har gjort dom senaste veckorna :( Men men jag kan ligga inne under min filt o se på film hela dagen utan att få dåligt samvete :) De är riktigt skönt att bara få ligga i soffan med massa bra skräpfilmer och dricka massa te... De är mys de :)

Förrutom att ligga i soffan så har jag försökt att få en fin bild på Sessan, men vild som hon är så vart de några dåliga bilder o ett sönder tuggat finger :) Hon älskar att tugga på folks fingrar o händer...

Imorron så är de jobb igen, jobbar i hemsedal imorron, så de blir kul! Känns som om de va längesen jag jobbade där. Så jag har ett 10 timmars pass på salongen imorron men de går fort, sen är de bara ons, tors, fredsg kvar sen är de fest hela helgen. Emma fyller 21 o Linda kommer från Sverige så då blir de fest. På fredag blir de utgång på Pers, har inte varit där så mycket men ja hoppas att de blir kul och sen på lördagen så blir de att åka till Nesbyen och festa där. På söndagen efter att den värska bakfyllan har lagt sig så blir de bullkalas :) Japp Saft och bullar, de är Emmas idé :D Så jag ser fram emot helgen såå mycket. De va längesen ja va ute. Kul o träffa lite nytt folk, kommer nog va lite folk eftersom de är lönningshelg!

Sakanr er där hemma! Vill åka hem o klappa på Annas lilla mage, Kan inte fatta de än att jag ska bli moster... Jag har längtat så länge på att få bli de och nu i Januari så kommer bäbisen! Jeej kan inte förklara hur mycket jag längtar!

Så här liten var Sessan när vi hämtade henne

 



Så stor har hon blivit nu, som sagt de va inte så lätt att få ta kort... Hon attakerade kameran direkt efter att jag tog bilden...


Nä nu blir de att krypa ner under filten igen och dricka mitt hibiskus te (min nya favorit) och titta på Marly & Me

P&K



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: