2009-09-30
 20:32:47

Hemma lyx

Sitter ensam hemma o gör inte så mycket. Sitter med en lyxinpackning i håret. En riktigt vitaminbomb som ja hoppas kan fixa mitt slitna hår. Skase, kansk de blir ny frisyr imorron :) Måste göra nånting iaf. Har inte klippt mig sen i mars! Ja har en liten idé i huvudet men den är lite hemlig :) Klipper ja mig imorron så lovar ja att de kommer upp lite bilder.

Ska börja lägga upp lite mer bilder. Anna ville de :) Men ja håller med henne, de är roligare med bilder!

Vet inte vad de är med mig. Har så sjukt mycket humörsvängningar, går som en berg-o dalbana. Kan va jätteglad ena sekunden till o bli deprimerad aandra sekunden. Har aldrig haft humörsvängningar så förut. Kanske kan de bero på att ja slutat med socker!?? Men känner att de inte borde va de, är inte ens sugen. Har inte ätit choklad på hur länge som helst! Good for me :)

Men hur går de annrs med mitt hälsosamma liv?
Maten går fint, undviker socker o de har ja lyckats med tycker jag :) inge godis här heller!
Promenaderna går lite si o så. Har varit så sjukt trött denna vecka. Va ute o gick långrundan i söndags kväll o nu är de plötsligt onsdag. I måndags så hann ja inte eftersom ja inte va hemma, igår kom ja hem 20.30 så då vart de lite sent o nu så är de för mörkt (är lite rädd för att gå själv förbi skogsdungar o kyrkogården) Imorron ska jag kanske fixa håret efter jobb så då blir de sent hem då också... Hur ska ja hinna?

Ska nog ta mig en kopp med hibiskus te o kolla lite på teve. Är jätte hungrig men har ingen mat hemma! Så då får de bli litervis med te istället så känner jag mig inte lika hungrig...

Annrs så har de inte hänt så mycket. Jobbar, jobbar, jobbar de är typ de jag gör men ja gillart :)
Ska se ifall jag kan ta ut lite semester snart så då blir de att besöka K town (Katrineholm), Uppsala och besöka Foppi o kanske Bergen...



Semester i Bulgarien 2oo6


Ö


Mia

Hur går det med rökningen då? Lär väl va en rejäl pärs att sluta med både socker och cigg på samma ggn. Fortsatt lycka till iaf :)

Vore kul att ses när du kommer hem - ruggit länge sedan nu.

Kram



PUBLICERAT: 2009-09-30, 20:45:20 | URL: http://littlepaloma.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: