2009-09-12
 13:23:37

Gårdagen

Grattis min lilla sambo där, välkommen in i vuxenlivet :) ett år närmare 30 <3

Jag är så vidrigt bakfull, är tillomed fortfarande full tror jag... Skulle aldrig tagit den sista kaptenen eller dom 2 shotarna. Men... Jag hade det grymt kul igår. Började på Pernilles där de vart lite drinkar och massa prat. Efter de så drog vi tvärs över gatan till Pers...

Nämen oj va klockan är mycket, ja måste till vinmonopolet! skriver mer när jag kommer hem igen...

Tillbaka :) nu är jag lite mer människa men mår fortfarande dåligt. Vart en sväng ner till centrun o köpt lite mer bubbel och pizza :)

iaf in på pers och där vart de lite mer drinkar o shots, dansa litegrann, sjöng litegrann sen va klockan mycket o de vart dags för en tripp ner till shell för lite fyllemat. Efter en någonsådär kisspaus bakom en björk så vingla jag ner till shell. Ingen bra kombination alkohol och högklackat är inte såå bra :) sen vart de efterfest men ja va där i en kvart högst, ja va så dålig att jag inte ens kunde prata så de vart en taxi hem o stupa ner i sängen.

Snart är de på't igen, men blir nog lite lugnare ikväll...Kanske! Ska väl inte blanda så mycket som jag gjorde igår. Nu blir  de lite wallander sen ska man bli som människa igen :)

P&K


Anna

Ring mej :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: