2009-09-23
 19:57:45

Dags för förändring....!!??

Jepp nu har jag hittat mig en utmaning!

Jag ska bli hälsomänniska. Jepp du läste rätt, hälsomänniska. Jag är nog den största ikke hälsomänniska som finns på denna jord men allt är värt ett försök.

* Inget mer socker!
Ja då va de goda livet slut :) Nädå skämtosido. Jag ska försöka sluta med vitt socker. De kommer nog bli en stor utmaning, är faktiskt sockerberoende. Dom säger ju att abstinensen är lika stor som för dom som använder droger. Så de ska bli spännande o se hur de kommer att gå...

*Sluta röka!
Jepp de kommer också bli svårt. Men de ska bara gå. De är ju bara att inte köpa de...!

*Motionera mera!
Ska försöka att gå upp och gå ut och gå på morgonen. Dom dagarna jag jobbar i Hemsedal så ska jag gå upp till kyrkan. Dom dagarna jag jobbar i Gol så blir de att ta sig i kragen och gå till jobbet. Sen blir de promenad  när jag kommer hem. Då blir de hela rundan :) Kommer bli extremt jobbig och komma upp på morgonen eftersom ja absolut inte en morgonmännsika utan en nattuggla. Men om jag ska upp tidigt på morgonen så betyder det att jag måste lära mig att gå och lägga mig skapligt.





Jag kommer att va ett monster dom närmaste dagarna, så tyck synd om Emma som måste leva med mig. Ni hemma i sverige är iallafall säkra :)

Så önska mig lycka till!
Fortsättnign följer...

P&K


Mia

Stort lycka till!! Jag har en liknande projekt on going, bortsett från rökningen då. Vi får peppa varandra. Kram Mia



PUBLICERAT: 2009-09-23, 21:16:32 | URL: http://littlepaloma.blogg.se/
Anna

Lycka till :) det fixar du. kan jag så kan du )



PUBLICERAT: 2009-09-23, 21:45:41 | URL: http://annapedersen.blogg.se/
helena

Lycka till Bea! Klart du kan!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: