2009-09-24
 21:32:35

Dag 1 som hälsomänniska

Ja då var första dagen avklarad. De har gått fint än så länge :) Va sötsugen lite på dagen men de gick över. Hoppas att de kan bli såhär lätt hela tiden. Vart tyvärr ingen kvällspromenad, minus för mig. Låg o väntade på E o då råkade jag somna på soffan o när ja vakna igen så va de mörkt ute. Har ingen reflex och vägen är inte upplyst och jätte smal så va inte så sugen på o bege mig ut i mörkret. Men har ju faktiskt vart ute o gått fyra dagar i rad nu. Annars så när jag börjar med sånna här idéer såhåller de i två dagar en tröttnar jag. Men jag tror att de kommer gå fint nu. Jag vill gå ut o gå och de är ju faktiskt bra att jag ändå vill. Får ta en liten extra runda imorron istället :)

Till middag så vart de pulver, gillar de inte men ja har ingen mat hemma som ja ville ha. Är fruktansvärt sugen på thai mat, brukar inte va sugen på de annars men idag så hade jag lust på de. Konstigt de där!

Nu ska jag börja städa lite, har en diskhög som ropar på mig, men slipper ju iaf o städa dör de är E's uppgit idag...

Har hittat en KY utbildning som verkar va lite intressant. En make up utbildning i stockholm.Den är gratis o csn berättigad (eller vad det heter)... Kursen som jag hade tittat på gick på runt 60-75 000 kr och är inte csn berättigad... Men ska jämföra lite vad för kurser dom har. Vill ha så att jag kan hålla på med både teater, film och teve. 

Saknar er där hemma jättemycket. Vill ge pappa en stor kram o prata som bara han o jag gör. Vill dricka kaffe med mamma o lösa soduko o korsord som vi alltid gjorde förr när jag bodde hos henne. Vill flumma med Anna som bara vi kan. Vill dricka martini med Josephine o planera cypern resan i vår/sommar. Vill bråka med Adam, synd att han börjar bli så sjukt stark. Har inte så mycket att säga till om längre :( lillebror börjar bli stor!



Nä to the diskhög :(

P&K 


Jossan

Du är snart hemma, då kan vi både sörpla martini och planera resa :)



(sen får du ta och växa till dig så att vi kan gå på Harrys tilsammans)



Kramar Storasyster



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: