2009-11-14
 22:23:40

Vinterland

Åh va snö de är ute, jag tycker verligen om snö! Allt blir så mycket mysigare. Krypa in i stora stickade tröjor, stora halsdukar och vantar. Allt är helt stilla ute, helt underbart!

Sitter och tittar lite på utbildningar men de går inte så bra, dom jag har tittat på är inte csn berättigade och ta lån nu blir de nog inge av. Eftersom jag bara har jobbat i norge så finns de inge bevis i Sverige på att jag har jobbat och då ä de väl inte de enklaste och få ta lån på 75 000kr. Inte nån som råkar ha de till övers?

Måste bestämma mig i Januari vad de ska bli utav mitt liv, men de ser ut som om jag flyttar från Gol iallafall. Känner att jag måste vidare...

Känns som om de saknas nått/någon...

P&K



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: