2009-11-08
 16:34:40

Söndag

Har lite tråkigt här hemma! är fortfarande helt ensam... Gillar inte!

Håller på och städa, mindre kul de med. Men de behövdes kan jag säga. Så håller på och verkligen storstädar. Ska damsuga o torka golv snart!

Lagom glad vart jag imorse när grannen väckte mig med att hålla på i garaget som ligger vägg i vägg med mitt rum. Sen höll dom på  borra o grejer vid huset så hela vår lägenhet skaka! Rätt så förbannad som jag var så gick ja o la mig på soffan för att slippa höra skiten men nejdå då förföljer ljudet mig för dom står utanför fönster i vardagssrummet istället! Kan förstå emmas vrede när dom gjorde samma sak förra helgen!

Ska väl försöka åka ner till affären o handla mat. Har inte orkat äta nått än men börjar bi lite hungrig!

P&K



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: