2009-11-20
 23:13:18

Längtar, längtar, längtar :)

Åhh nu är de massa spännande saker som händer :) Har varit så tråkigt här i November men nu så börjar saker ordna upp sig :)

För imorron så kommer Daniel hit :) Va ju inte så längesen ja träffa han men har saknat honom! Så jag hoppas jag hinner städa lite innan han kommer men jag är hemma vis halv fyra så då har jag fyra timmar på mig att få demlite fint här iaf :)

Sen har vi den 12:de Tinas bursdag! Wohoo!! Då blir de jentekväll för hela slanten, vi funderar på om vi ska börja på pers och ta lite spa behandlingar o sen äta någon gos middag och efter de åka till Hemsedal o gå ut o svira lite. Va såå längesen jag gick ut med tina! De va på torvstua tiden och de är 1½ år sen...

Efter de så har vi ju hemkomsten. Den 23:de kan man finna mig i Katrineholm igen. Träffa familjen, klappa på annas mage, gosa med hunden, massa mys! Den 25:de är de utgång på safiren Weeeeeee!

Sen så bam bam bam är de nyttårsafton! Då blir de till att hyra hytta i Hemsedal och partaja hela nätterna långa....

Så nu har jag massa roliga saker som ska hända!

Näpp nu blir de till att sova ska upp tidigt imorron!

P&K


anna

Snart så :)



PUBLICERAT: 2009-11-21, 19:23:24 | URL: http://annapedersen.blogg.se/
somna om

Du ær så fin min tjej:):)puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: