2009-11-09
 21:31:47

Jag kan verkligen inte bestämma mig!

Varför har jag denna eviga ångest över vad jag ska göra!? Jag har så svårt att bestämma mig vad jag ska göra i framtiden. Ska jag åka hem till sverige i Maj o börja plugga? Ska jag bli kvar på Zaxiz? Ska jag flytta till ett annat land??

Jag trivs så sjukt bra på mitt jobb jag har nu, Trodde inte att man kunde trivas så bra som jag gör! De är kul att gå till jobbet. Tänk om jag slutar och ångrar mig!? En stor del av mig vill inte sluta på Zaxiz... Känner en stor press hemifrån att åka hem. De känns nästan som om jag åker hem för familjens skull och inte för min egen. Att jag gör familjen besviken om jag inte kommer hem. O ja de är klart jag missar massa men jag missar också saker i mitt eget liv om jag inte lyssnar på mig själv. Jag måste börja vara egoistisk och tänka på vad jag vill ha, vart jag vill bo och inte min familj. Jag trivs jätte bra i norge, jag gör verkligen de. Man börjar få ett liv, en vardag här också, just nu har jag mitt liv i norge! Jag skulle bara vara här i ett år och de har blivit längre men de är inte jobbigt för mig, jag trivs här!

Men.. där kommer de där förbannade men! Jag är lite rädd för att bli fast, vill flytta omkring lite, vill plugga till stylist, vill vara hemma med Anna o bebisen. Men Anna o Kim är en familj nu, dom kommer inte ha tid med mig jämt, de är ett heltidsjobb med en liten. De är klart att jag vill spendera varje minut med mosters lilla skatt men jag vet ju själv att de inte kommer gå... Faaan va jag är kluven. Tankarna bara snurrar och snurra hela tiden, får inte se klart på saker och ting! De är så många frågor men finner inga svar på de!

Ärligt talat så vet jag inte vad jag ska göra. Bli kvar i Norge, åka hem, eller fly iväg nånstans??

P&K


Sambo

javetjavetjavet!!!! Är lika bra att du stannar hos mig och Tina ;) Hem kan du alltid åka till titt som tätt om du saknar familjen :P Dom finns alltid kvar ;) <3<3<3



PUBLICERAT: 2009-11-10, 01:42:56 | URL: http://emmalinneanilsson.blogspot.com
danne

men bea! sluta tænk så mycket... ta det bara som det kommer:):) sverige ær intwe bra JUST NU... puss Daniel



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: