2009-11-19
 23:56:32

Jag blir galen.... Helt ärligt

Mitt face har svullnat upp igen! Känns som o mmitt ansikte är 2 nummer för litet. De stramar och svider och kliar satan! Är lite orloig över att jag kanske är allergisk mot katten eller kemikaliernan på jobbet! Hur skulle de gå om jag var allergisk mot hårfärg... Hur skulle mitt hår se ut egentligen?? Hej jag har ett års utväxt och dassigt hår! Nej tack, kommer aldrig sluta färga håret!!! Emma säger att om jag är allergisk mot Sessan att de är jag som får flytta! Tack Sambo... Nepp de blir till att raka av katten all päls och köpa fodrade kläder istället, de kan jag lova dej!

Stackars våran lilla bebis katt då! Hon fick verkligen full pake i onsdags morse, sterelisering, vaccination, chip i nacken, utdragen tand... Vilket resultera i att hon just nu går omkring i en vit body, är helt groggy och jätte trött! tydligen så har vi övermatat henne med. Katter ska tydligen inte ha blötmat!? Varför finns den för dådå?? Så hon är ju lite gring för hon inte får nån mat och att hon inte får gå ut på en vecka!

Längtar hem en aning, Ska bli skönt att få komma hem till jul! Safiren den 25:de med alla vackra människor, mys med familjen... Känns som om man kommer va stammis på Sultan hela julen. Många man ska hinna träffa och prata med!

Nä nu ska jag komma på two and a half men sen blir de sängen för hela slanten. Upp å jobba hela dagen lång imorron, jobbar själv de är försej lite tråkigt men de går de med!

Snart är de lördag ocg då kommer Daniel hit! De blir mys de )

P&K



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: