2009-07-26
 17:06:43

Heej igen :)

Sådär de här var längesen, men de finns ju en orsak! De är nämligen så att jag inte har haft internet sen i maj. För jag och Emma råkade ju flytta in i ett riktigt råtthål! De är mögel och insekter överallt och kallt som bara den! Men är man desperat efter en lägenhet så är man och man lär sig väl om sina misstag!

Men nu ska vi iallafall flytta igen :) men ojojoj vilken lägenhet vi har hittat! Tre rum och kök med bubblebad :) Internet och teve! Kan de bli bättre? nä de kan de inte! Så nu bor vi bara kvar i lilla bagdad (de kallas faktiskt så) agusti ut sen flyttar vi upp till Tuppeskogen...

Är hemma i sverige för en liten stund. Kom hit i torsdags morgon efter en lång biltur i ensamhet :) njuter i fulla drag över att va hemma, de är nått som tar emot när jag tänker på att jag ska åka hem imorron! Men de blir bra så fort jag kommer upp till norge och återvänder till vardagen.

Bröllop, Bröllop, Bröllop har de vart för hela slanten den här helgen. Min kära kusin Helena gifte sig igår. Bröllopet va så underbart fint. Vart tillochmed lite rörd där på slutet. Mamma, jag o moster letade hysteriskt efter näsduk. Hade ju inte en tanke på att man skulle börja snyfta :) Maten var helt underbart, talen var fina. Jag vart lite skeptisk i början av min mosters tal eftersom hon börja tjafsa med brudgumens mamma om vilket barn som va bäst men såklart var de hela uppgjort :)

Nu ska jag gå o vila lite på mammas bamse stora soffa. Den är större än min bil och jag ljuger inte!

Hoppas på att de kan bli lite mer skrivande framöver....

P&K


Anonym

Miss u. Hur går det med katten? Magen har växt lite nu :P Puss


anna

nu har du ju internet. Updatera nu då Puss



PUBLICERAT: 2009-08-27, 09:28:50 | URL: http://annapedersen.blog.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: