2009-01-18
 19:48:58

wohoo

Hittade mitt måttband när jag höll på å stökade i mitt rum. Tänkte bara på kul se om midjan har blivit något mindre... Åh de hade den... har tappat 19 cm, 19 CENTIMETER sen i jag flyttade till hemsedal i sommras :) så lite glad vart jag :)

Nu ska de bastas och drickas lite, utång ikväll :)

Haha inläget säger imot sig själv, först glad för centimeterna jag tappet och sen glad för att de är utgång ikväll :) men man lever bara en gång. AMan måste va mer posetiv än vad man är. Inte gå och tänka att jag kanske skulle ha gjort så och varför gjorde jag inte de på en gång osv. Va glad för stunden och tänkt istället hur bra man har de för stunden och inte hur de kommer bli eller inte!

          skulle inte va så illa ifall man hade en sån mage innan man åker hem :)
Man kanske skulle satsa på o bli beach babe 09 :)


josephin

hej lilla gumman det är pappa som skriver det inte många rader för jag är så dålig att skriva .

när ska du vara nykter en vecka det är ju inte bra att dricka varje dag .

tänk att du inte faller in i en dålig vana se på din mamma som måste ha wisky varje kväll .

Är det mycke snö där här finns det inte mycke,

jag har inte ditt telefon nummer bra om du kunde ringa mig så jag fick skriva in det.

jag saknar dig mitt hjärta.

jag sk försök komma till dig i slutet av feb.

om du vill 10000 pussar ifrån pappa



PUBLICERAT: 2009-01-19, 10:40:34 | URL: http://josephinnordin.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: