2009-01-22
 21:00:36

Torsdag

Idag är de torsdag vilket innebär att jag är ledig imorrn fram tills på söndag! Ska bli riktigt skönt med några långdagars ledighet :) Imorn är de bara en vecka kvar tills jag åker till Oslo på frisörmässan :) ska bli så sjukt roligt. Lite shopping måste också hinnas, finns ju inte ett så stort urval av affärer i Gol.

Vart en riktig lyxmiddag, Findus PyttiPanna med ägg :) ibland är enkelt gott!

Sitter hemma i köket och pillar på datorn med Emma mittemot, Datordejt i köket :)

Har lite funderingar som besöker mitt huvud dåochdå... Både bra och dåliga, men det är väl som det ska vara antar jag! 

Va ska man hitta på imorn då? Man kanske skulle ta sig i kragen och gå på en långpromenad. Emma den fjanten har ju bokat upp hela dagen, när man väl är ledig så har hon inte tid att umgås med mig ;P Näe men har lite saker som måste fixas. Tvätta, städa rummet, fixa med lite papper. Ska göra en liten budgetplan också, känner att pengarna bara flyger iväg och jag vill ha lite mer koll. Försöka att spara istället för att slösa så mycket! Kan ju va skönt att ha lite pengar på lagret :)


Blir så lesden när ja tittar på bilden, Se mitt långa blonda hår :(
Vill ha långt hår igen, Men mitt är ju typ bara två -tre decimeter kortare....

P&K


peter pedersen

det låter bra att du kollar över din ekonomi.

Det är dyrt i oslo .

Ta med några snörgåar dit eller något annat att äta

Skulle bara säga go morgon min lilla trissen

puss mitt hjärta mvh pappa



PUBLICERAT: 2009-01-23, 06:49:06 | URL: http://josephinnordin.blogg.se/
Pia

Baby, du är ju skitsnygg i frillan du har nuuu!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: