2009-01-12
 19:38:24

Måndag

Sitter hemma helt själv och snörvlar :)  Emma är på jobb, Elin och Vera är i Oslo och shoppar. Så här sitter jag genom förkyld och ensam. Haha för sörsta gången sen vi kom hit tyckte jag att de va varm i mitt rum, de kan ju kanske bero på att jag hade feber man vet ju aldrig :P

Extensionskurs I Nesbyen har man hunnit med idag, ska dit imorgon också. De va lite svårt att fockusera på teorin när man känner hur de pirrar och ömmar i kroppen. Imorrn är de praktiskt som gäller så de går nog bättre.
Tack min underbara Emma för att du hämta mej<3

Folk måste ju tro att vi är galna! Jag o Emma ska in på shell och byta vindrutetorkare på emmas bil. Vi går fram och säger att vi behöver hjälp... Öhh nä men ja vet inte rikigt, öhhh ja kolla vilken bil du har.... Öhh nä nu måste jag hjälpa en annan. Jag och Emma hade ju världens bästa mått. - Den ska va ungefär lika lång som de är från lillfingret till armbågen :) kanske inte så konstigt att han inte fatta :) Men tillslut så fann vi en rikigt karl som både gick ut och mätte och satte dit dom. Mycket trevlig ung man :) Han träffa Tina en snabbis också, va rikigt kul att få ses igen, hoppas att hon kommer hit på söndag. Har ju massa att prata om ju... Dricka lite vin o bara mysa!

Annie, allt kommer lösa sig! Du måste bara göra det som känns rätt för dig och ingen annan , innebär de att du måste göra det valet så gör du de! Jag står bakom dej!

Näe om man kanske skulle ta nått o äta... Är inte hungrig egentligen men har ätit en banan på hela dagen och de går ju inte för sig!

Vet inte hur jag ska göra. om jag bara ska lägga allt på hyllan o bara skita i allt, Bara se på det som ett kapitel i mitt liv och börja på ett nytt... Aa ja får se hur de blir

P&K


klant

Gumman då, ledsen att jag inte kunde vara hemma o ta hand om dig nu när du har blivit så förkyld :( Men loooovar att göra det en annan dag :) Haha, aldrig mer säta våran fot inne på den där bensinmacken, haha.. Snacka om att dumförklara svenskarna ännu mer, ja vad gör man inte för sitt land.. Hahaha

Massa kärlek <3


Teis

Jag e oxå sjuuuuuk! Blää.

Saknar dig.

Pussar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: