2009-01-17
 21:31:25

Lördag

Jaha då va det lördag igen, undrar vad kvällen har att bjuda på? Som de ser ut nu så blir de en romantisk middag med emma sen soffan. Vart en liten promenad in till byn förrut, massa turister!  Har ju även jobbat idag. Gick väl bra förrutom att ja va lite små hangover och ville dräpa alla barn som inte kunde fatta att man ska sitta stilla och kolla rakt fram i spegeln. De är nog dagens mest använda mening "- Åh så sitter du stilla, ryggen mot ryggstöden sen tittar du rakt fram i spegeln" men inte fatta dom de....! men dagen gick snabbt och de va ganska skönt. Vart en liten tupplur på soffan när jag kom hem.

Mmm kyckling, har inte ätit de på två nästan tre månader. Mycket man har lagt åt sidan. Min största last, tv tittande, är borta har inte tittat på teve sen jag kom upp hit!

IGÅR: Igår var de en rikigt trevlig kväll. Börja kvällen med att äta sushi (stavas?) för första gången. Va helt okej. Tror att de är något som blir godare och godare ju mer man äter de. Sen skulle vi bara gå ut och ta en öl men den ölen blev till fler öl som blev till massa drinkar som blev till shot :) Man de var längesen ja hade så roligt. Satt och drack och bara myste på fjellbek. Sen på slutkvisten så va jag och emma bara tvungna att dansa lite. Heelt galet om jag får säga det själv, börjar battla med några killar på dansgolvet, WHAT?! haha ja helt galet. Fråga mej inte varför  men ja stog och puttade på en kille hela tiden på dans golvet... Jag behöver mitt space :) och innebär de en hel nattclub för mig själv så är de så :) hahaha. Jag måste även tacka mina underbara sambos för hjälpen hem <3 Jag var tydligen inte så lätt att gå hem med. Nästa gång tjejer så tar jag er på varsin axel och springer hem...!


Massa Sushi från Fossheim Hotell







Schexy med sushipinnar


Schexy with sushipinnar

Väntar på att maten ska bli klar, är hungrig. Blir lyx middag med kyckling, klyft potatis och morötter och bearneissås :) MMMmmm gott.  Sitter just nu md min ritz och vin :)

Flytta kanske vi ska göra oxå, har hittat en jättefin lägenhet i CENTRUM för 10 000 i månaden :) helt perfekt.  Kan ju nästan se till jobbet därifrån! Så ja hoppas få flytta dit inom en snar framtid!

Är nere i en svaka just nu tror jag. Allt känns bara så tråkigt och jag går runt och känner att irritationen bara ligger och gnager... Mycke funderingar som går runt i huvuvdet vet inte rikigt vad det är för några men bara så där så ploppar dom upp! Vet inte vad jag vill här i livet!? men ska man veta de?


Ritz, Vin och Bloggen


Maaaaat


Mums*


Emma och Bea The Bloggers


Mina underbara Timberlandskor <3 Bara älskar dom

P&K


josephin

snygga stövlar . jag saknar dig trissen



PUBLICERAT: 2009-01-19, 09:45:53 | URL: http://josephinnordin.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: