2009-01-24
 15:50:18

Lördag

Ja de är lördag och ja njuter av min ledighet. Vart ingen ridning idag, blåser storm här så tror ja skippar att hoppa upp på hästen, vill ju inte blåsa av :P Idag har man vart eller är duktig, håller på å städar mitt rum som såg för jävligt ut och ska snart gå på tvätten. Ni som känner mej vet hur slarvig jag är och hur mitt rum kan se ut! men nu ska de bli vackert!

Nä om man kanske ska gå å laga lite mat?? Men vet inte rikigt vad jag vill ha!

Anna här har du din bild... Ett jätte gammalt kort från tiden man gick på kryptan haha

Haha titta solglasögonen, varför  ha dom inomhus... Kanske va de årets stora
modefluga eller bara väldigt soligt inomhus


Klant

HAHAHAHAHAHAHA,, aaaaaaa HAHAHAHAHAHA,

(hämtar lite luft mellan skratt anfallen ;P) Anna stumpan, jävligt snygg då ;)



PUBLICERAT: 2009-01-24, 16:39:24 | URL: http://www.emmalinneanilsson.blogspot.com
Max & Helena

Hej Bea!

Nu har äntligen Pia skvallrat om att du har en blogg så att vi också kan spionera på ditt liv i Norge!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: