2009-01-26
 03:12:24

Herregud :)

herregud så roligt ja hade de ikväll. Va dansbandsafton på Bart och ja släppte alla hämmningar och bara dansa :) va helt otroligt kul!!! ska försöka få några timmars sömn nu... ska upp på jobb om sju timmar.. men de va så värt de... helt underbar musik...!

Emma min underbara vän! tack för ikväll, min lilla danspartner :) kan se oss framför mig när vi är gamla o grå hur vi kommer att va på dansgolvet med rullator o grejer :) men ja tror att vi kommer ha lika kul nu som om 50 år :) massa kärlek till dej vännen. Vet inte hur ja ska klara sommaren utan dej! Helt galet Nilsson :P

Känndes lite konstigt att inte se dig ute ikväll... Saknar dej!

Nä ska sussa nu! Hörs imorrn!



P&K


Emma

Gumman! tack själv :P Du är alltid så himla bra o galen ;) Jo men visst kommer vi fortfarande göra det, även om 70 år skulle jag tro ;) In ylandes på "diggelo diggilej, alla tittar på mig woohooooo O tafsa alla små lammkött på rumpan, hehehe :)

Du o jag pedersen, du o jag ;) <3



PUBLICERAT: 2009-01-26, 09:42:41 | URL: http://emmalinneanilsson.blogspot.com
peter pedersen

hej trissen .ta rätt betlt i dag till dina klipp kunder.

ska snart äka jobba ska. åka till katrinehlom i

morgon ska med adam till läkaren kolla näsan

och städa kontoret puss beatrice mvh pp



PUBLICERAT: 2009-01-26, 11:40:57 | URL: http://josephinnordin.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: