2009-01-23
 13:38:48

fredag

Har precis kommit hem från byn. De vart en liten brunch med Emma och Åsa på cafén :) riktigt trevligt!
Jaha så var de fredag igen. Shit veckorna bara flyger fram... Skönt de va att få sova ut lite grann, fick ju faktiskt sova till halv tolv :) Undra vad dagen har att bjuda på? Alla jobbar ju och jag är ledig! får väl bli en långpromenad eller nått! Kommer va helt ensam idag :(

Nä ska kolla på Hata göteborg nu... uppdaterar lite senare

P&K

Men pappsen de är väl klart jag inte har glömt dej!! Tänker mycket på min familj. Men just nu har jag inga pengar på min mobil så kan inte ringa hem just nu. Emma pemma måste fyllapå den är ju lite knepit ja kan ju inte göra de själv eftersom jag inte kan betala med mitt kort på internet! Men så fort jag har pengar på mobilen ska jag ringa er alla jag lovar!

Satt o kolla på hata göteborg nyss... Saknar sommaren, vart lite deprimerad när jag insåg vilken ensam och tråkig sommar jag kommer få. Ingen cykeltur till stranden, ingen tripp till öland med emma, ingen mysig hemma kväll med grillning och vännerna, inget...! kommer bara jobba! Det är bara att hoppas att sommaren går lika fort som den förra. Men sen har vi ju september, oktober den tråkiga hösten ja oxå måste ta mig igenom. I april så har halva tiden gått. Emma fan att de inte finns nått jobb här! hur ska jag klara mig utan dej i sommar! Du måste komma upp o hälsa på mig!! ni andra med förstås!!! 
Ska bara ta de lugnt ikväll, eller kommer bli lugnt hela helgen. Ska göra mig en stor kopp te och sitta under filten och lösa en bra bok. Eftersom vi inte har nån teve så får man läsa istället! nä ska bara ta de lugnt ikväll! hoppas att emma kommer hem ganska skapligt.

Imorn ska jag faktiskt rida! Ja undra hur de kommer gå? visst har ju suttit på hästryggen förrut men de är ju hundra år sedan. Men ska prova att rida lite här på gården o se hur de går :) Vi får ju rida hur mycket vi vill! Så om de känns bra så kanske man kan ta en fin ridtur nångång :)

Pappa jag tar det faktiskt lugnt, du skulle nästan bli förvånad över hur lugn jag är! <3



Hopp de vart man själv igen då :( emma kom juhem en snabbis då hon trodde att hon inte skulle jobba men hon fick åka till fossheim en sväng, jag som vart så glad att jag skulle slippa sitta här helt själv! men men... Har ringt runt  nu till hela familjen och pratat, trevligt trevligt! nä men om man kanske ska begrava sig i filten med en bok...

P&K

 


peter pedersen

har du glömt mig .

har slutat jobba nu ska ta det lugnt nu för jag ska jobba på söndag ta det lugnt nu i helgen

tänk på att kommer en dag i morgon också

så samla krafter i kväll lägg dig tidigt

puss min lilla gumma mvh pappa



PUBLICERAT: 2009-01-23, 17:31:50 | URL: http://josephinnordin.blogg.se/
peter pedersen

har du glömt mig .

har slutat jobba nu ska ta det lugnt nu för jag ska jobba på söndag ta det lugnt nu i helgen

tänk på att kommer en dag i morgon också

så samla krafter i kväll lägg dig tidigt

puss min lilla gumma mvh pappa



PUBLICERAT: 2009-01-23, 17:33:10 | URL: http://josephinnordin.blogg.se/
Klant

Ja du gumman, ja kom ju hem väldigt tidigt idag, ggrr.. suck..kunde ju jobbat idag och fått vara ledig i morron kan man tycka, men men.. Så kan det gå..

Klart ja kommer till dig hjärtat..!! frågan är hur fan jag ska klara mig utan dig :/ Attans att det inte finns något jobb..!!

Myskväll ikväll då :P

Pussssss



PUBLICERAT: 2009-01-23, 19:16:47 | URL: http://emmalinneanilsson.blogspot.com
peter pedersen

go natt beatrice nu ska jag lägga mig .

tina somnade kl 21,30 men jag är van att alla ska sova på soffan det gjorde mamma också.



de där ridningen. kommer du ihåg kallanka på julen när dom skulle ut och rida. när hästen tog på sig horn och sa muuu

Det kanke de där hästen gör också och blir väldig svankryggig



JAG ÄR DJURVÄN

Puss beatrice är du också djurvän????????

mvh pappa



PUBLICERAT: 2009-01-24, 01:10:34 | URL: http://josephinnordin.blogg.se/
peter pedersen



PUBLICERAT: 2009-01-24, 01:13:30 | URL: http://josephinnordin.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: