2009-01-19
 23:06:42

Du och jag Nilsson, du och jag

Tack pappsen för kommentaren :) värmde i hjärtat! Kul att du oxå hitta min blogg :) Ja pappa jag ska ta de lugnt med alkoholen. Jag har faktiskt varit väldigt lugn på festfronten!

Utgång ikväll (jaja pappa, jag hör dej :)) ska bli riktigt skoj, En helkväll med Nilsson ikväll... Vilket slutar med att de blir galet bra :) så nu sitter vi här o pratar o dricker lite :) Hade riktigt rolig dag igår. Va hos daniel typ hela dagen :) sen vart de att gå på förfest, skulle ha bastat men de vart inte av för den va trasig eller nått :( men va trevligt ändå... Sen vart de in på caf'én och svänga dom lurviga :)  va grymt mycket folk alla va glada o de va såå härligt :P Ikväll blir de hemsen för hela slanten :) najs!!!!

Sitter hemma just nu och spelar kort och dricker martini... mafini :P har hållt på med det här inlägget i flera timmar nu :)
Nä nu ska de fixas lite med håret och bättra på sminket :)

Har lite hemlängtan.. eller inte hemlängtan utan jag vill träffa min familj... Kände de när elin pratade om att åka hem till familjen och att emma pratar om att hennes pappa kommer upp. Saknar pappa, mamma, jossan, anna och lilla adam <3 såklart saknar jag bus med <3

SKÅÅÅÅÅL!!

P&K


Anonym

vad sa jag om drickat, men du är duktig som har en vit dag i veckan:P PoK



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: