2009-01-28
 22:06:18

De går bra nu

Just nu så går allt bra. Är nöjd med livet som de är, har mina älskade vänner, min familj, ett underbart jobb, jätte bra arbetskompisar. De ända som skulle va nått så är de väl att jag är täppt i näsan men de går ju över. Hahaa har ju kommit på iden att jag ska börja skölja näsan istället för att använda nässpray (som jag är beroende av) men de tar sin lilla tid, förhoppningsvis ska jag kunna andas som en normal människa snart :)


Snygg man är när man gör de :P

Jobbat idag, har gått hyfsta, har gått o dagdrömt om oslo resan hela dagen. Ska verkligen bli så grymt kul. Shoppa lite ska jag nog hinna med oxå :) Behöver nya jeans!!
Har hittat massa fint som jag vill ha :) längtar till våren o sommaren



Ja fyller ju år snart :) Detta är vad jag önskar mig... Hittas på www.nelly.se

Sitter hemma och bara tar de lugnt. Har ätit god middag och ätit tårta (Vera har fyllt år) Så nu sitter jag mätt o belåten i soffan :)

Har även införskaffat mig ett värme element så nu slipper jag frysa ihjäl på morgonen :)

P&K



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: