2009-01-26
 22:30:57

Beatrice ska till Köpenhamn

Åhh va de ska bli kul! Min chef ringde nyss och fråga om jag ville till köpenhamn på herrkurs :P Åhh fatta va kul de ska bli.. Ska flyga ner till köpenhamn och va där i några dagar. Först så är de teori sen praktiskt... Känner att under de här året så kommer jag få så mycket erfarenhet. Jag har vart på Zaxiz i två månader och jag har redan vart på extensions kurs, ska till Oslo på fredag och nu detta... Ja kunde inte ha fått ett bättre jobb!

Åhh vill åka å hälsa på dej snart :) vart glad över ditt sms...

Emma har sin pappa o c/o här, trevligt, trevligt så vi har ätit mat och vart ute o gått. Nu ska vi väl gå å sova, skönt att få gå å sova tidigt. Ska ju köra långpass imorron!

Nä nu ska en glad Beatrice gå å lägga sig

P&K


Teis

Lyllos dig! ;)

Pussar


helena

Vad kul att du trivs så bra Bea! hur har du det med erfarenhet av bruduppsättningar?... :)

med peruk! kanske en utmaning till höst?


Max

Grattis Bea!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: