2009-12-02
 23:49:39

Onsdag

Jaha vilken dag är de idag då? Jo jag har namnsdag :) Wohoo! Bara min kära pappa som kom ihåg de :) Så tusen tack gamle Far för kommentaren ♥

Har jobbat över nu varje dag på salongen. Vi är lite kort om personal och många som vill ha time. Men de är bara kul tycker jag! Trivs när man ser att listorna är fullbokade, precis som de ska vara. Som sagt har jobbat till 19-20.00 om kvällarna fast jag egentligen slutar  17.00 men de blir ett fint klirr i kassan i januari o de klagar vi ju inte på! Mer skor till mig :) Nä Jag o Emma ska ju till bergen i Januari för att kolla på lite grejer och bestämma oss inför en eventuell f****, eller jag har redan bestämmt mig men får se om sambo ska göra de också! mer än så får ni inte veta förren längre fram :)

Tänk vad tiden går fort! Kan inte fatta att det är december redan, den här månaden kommer bara springa förbi eftersom vi har så mycket på jobbet. Sen är de Januari, månaden som jag väntat på i 9 månader :) Då kommer h*n till världen... Va jag längtar tills att få träffa mosters lilla skatt!

Sitter och lyssnar på musik på spotify, de är nog världens bästa sak efter Facebook på internet!

Vill åka och hälsa på min sötnöt snart, saknar honom jätte mycket <3




Vad kan detta betyda?? :)



P&K


Anna

Ja då kommer det lilla monstret. Jag hade faktiskt skrivit i min mobil och kalender att du har namnsdag :P Men grattis grattis. Jag har namsdag om en vecka :) <33



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: