2009-12-04
 21:48:22

Fredag

Åh nu har jag äntligen tagit helg. Har varit en lång vecka! Har arbetat 9 timmars pass nästan varje dag o de känns att man är lite sliten men de gör inget för jag har de så bra på jobbet! Trivs som bara den :)
Känns även i benen kan jag säga att man har börjat gått till jobbet, har försig inte så mycket till val nu när de är så kallt att bilen inte startar! Men de är riktigt skönt att gå! Man piggnar till på vägen ner till jobbet, de är fortsatt lite tungt när man ska gå hem o vet att man har den 20 minuters-mördarbacken framför sig :) Men får se de som gratis trimm :)

Sambo ringde nyss o sa att om hon skulle få sluta lite tidigare så ska vi åka till Hemsedal o svira lite :) Jeej sa jag! Va längesen nu man va ute i den älskade dalen :) Så jag hoppas, hoppas, hoppas att hon kommer hem snart så vi kan åka dit! Hoppas, hoppas, hoppas de är på fjellbekk ikväll :)

Nu ska man snart hem till sverigeland igen. Är 5 månader sen sist så de ska bli skönt att få komma hem igen! sen den 25:de är de safiren... Wohoo!

Saknar, saknar, saknar ♥

P&K



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: