2009-04-09
 21:27:49

Vuxenpoäng till mig

Ojoj vad vuxenpoängen har ramlat in, kan ju behövas eftersom alla försvann i söndags :P

Dom senaste tre timmarna har bestått av att jag har försökt tagit tag i mitt liv. Kände en smula panikångest för  att jag inte vet va jag ska göra nästa sommar (ja,jag vet att de är ett år kvar men man måste ha lite framförhållning) För nu ska jag vara här i Hemsedal till November 2009, Åka på min och Emmas Asien tripp i November/December och kommer hem därifrån i mars 2010 kanske, hemkomsten är fortfarande lite osäker. Sen då VAD SKA JAG GÖRA DÅ?
De är de jag har suttit och funderat på nu i tre timmar. Ringt både mamma o pappa och prata lite...

Råkade juh nämna för mamma att jag tänkte bo där i november när ja kommer hem men de fick jag inte, dom hade redan fullt hus. Josephine min kära syster va beredd på att få en inneboende i november :) Skulle va så skönt att ha ett eget hem och komma hem till. Inte bo bland sina flyttkartonger som man har utspridda över hela katrineholm. Utan ha sitt eget. Men jag vill ändå inte känna mg fast, ja vill kunna ut och resa när jag vill! Men då kommer ju de där problemet att vart ska jag bo? Absolut inte katrineholm iallafall!  Så ifall ni vet en bra stad som jag kan bo i så kommentera gärna de.

Mina krav är:
- En storstad
- De ska vara lätt att ta sig till olika ställen t ex Spårvagn, tunnelbana, buss
- Bra shopping ställe (Inte som kattne där de finns Jc och Axelssons)
- Bra uteställen
- Många invånare

Har tittat lite på Uppsala, Sundsvall, Gävle, Stockholm och Göteborg. Men har juh inte vart på så många ställen i Sverige så jag vet juh inget om just städerna. Fårväl ta en liten roadtripp och besöka alla städer. Klant ska du me? Sen beror de juh lite på vart jag kan få en lägenhet och ett jobb.

Så jag har samlat in massa vuxenpoäng nu tycker jag :)

Nä äta lite kanske...?

P&K


helena

Du är så välkommen att göra ett studiebesök i Stockholm när du vill! Du behöver bara ordna en tåg biljett, resten fixar vi. Vi ordnar alltid sängplats, men med förbehållningen att det kan bli väckning väääldigt tidigt av någon som vill leka... :)



Vi trivs annars bra här! Tunnelbana check. Storstad check. Shopping check. Uteställen... finns massor men jag har ju inte riktigt koll längre vad som är hippt... hehe...


Anna

Flytta till Floda



PUBLICERAT: 2009-04-10, 10:11:16 | URL: http://annapedersen.blogg.se/
Peter Pedersen

det var ju snyggt sagt av sin mamma

men beatrice du kan bo i min lilla lägenhet. den får du bo i när du vill!!! puss mitt hjärta mvh pappa


Frida

Uppsala är en jäkligt fin stad! =)



PUBLICERAT: 2009-05-18, 17:53:19 | URL: http://gunnsa.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: