2009-04-10
 22:51:18

Vi gjorde de igen...

Ja vi gjorde de igen, en impulsutgång vart de igår :) Haha men fan va kul jag hade! De blir alltid gaalet när Emma o jag är på G. Börja med att vi skulle ut o leta efter hennes sjal som försvann efter söndagens impulsfylla. Grannarna hade påskfest i trailern bakom ladan så vi tänkte att vi går väl dit och säger hej. Efter bara 10 minuter så får vi för oss att vi skulle in till byn. De är ju inte varje dag som Hemsedal är invarderat av turister. Gick in till elgen och de va som att gå in i en vägg av värme, fyllelukt o svett... Inte alls mysigt kan jag lova. Antar att man inte känner de när man själv är lite på lyset :) Vart några kapten o sen så kommer Emma med shot, å då vet juh alla att då är de kört! Men vi satt där o bara skratta åt alla fulla turister... Smet in på Fjellbekk och där va de hur mycket folk som helst. In i baren beställer en kapten till, Emma kommer på att om 8 minuter så stänger baren och så då kanske vi måste ha en extra ifall den vi har tar slut :) Emma du måste bryta med kapten, han är inte bra för dej stumpan! Sen trängde vi in oss p dansgolvet. Jag vart totalt hoppad! Jepp Hoppad!  Ett gäng fulla killar ställde sig runt mig och hoppad runt med lilla mig i mitten. Va jag skratta, de va helt galet! Sen så vankades det efterfest på Embre Gård på trailern. Satt väl där till halv fem i morse..

Men idag så blir de det lilla lugna, börjar jobba klockan nio imorron så ska väl upp vid halv åtta :( USCH....

HAde så gärna velat vara med på påskmiddagen hemma! Skulle va så kul o träffa alla. Va så längesen...

Nepp nu blir de sängen för mig kan ja lova!

P&K


Klant

Ooo dær førsvann alla vuxen poæng ;)



PUBLICERAT: 2009-04-10, 23:22:00 | URL: http://emmalinneanilsson.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: